Ekolfx Test Ettim Sonuç Eksi


              
                                                                                                                                                                                            
S a Merhabalar Yine bir batırma hikayesi 😀    Arkadaşlar ekolfx 700 tl 100 $ civarında bi para 

aktardım müşteri hizmetleri iyiydi lakin asıl tezgah yatırım yapmaya zaman başladı günlük analizler 

geliyor özgür bey diye biri vardı iyi kazandırdı sonra farklı departmana geçti.Yeni gelen arkdş 

tuturamıyordu neyse konunun sonucunda girdik bir kumara 100 $ yatırdıgım için % 25 kredi verdiler 

0.05 lot brent petrol buy dedim long poziyozsun açtık brent petrol  40 geldi yükselirdiye satmadık 

düşmeye başladı 39 oldu toparlar dedik 38 oldu tedirgin olduk 37 de patladık yalnız fotoda göreceginiz 

gibi serbest teminatım bitmeden pozisyonu kapatılar sonra ne oldu derseniz brent petrol 44 $ gördü 

yalnız muazzam bi faiz bindiriyorlar günlük 2.50 $ fazi ödemek zorunda kalıyorsunuz.forexsi tavsiye 

etmiyorum beta trader kullanıyorsunuz pozisyonu degiştirme durumuz yok mesela sonradan stop limit 

koyamıorsunuz günlük faizler üstüne kaymagı.                                             

Yorumlar